Carlos Bremond - interaktivní vývojář ve studiu Superbien (FR)
Carlos Bremond je nezávislý kreativní technolog a zakladatel Studio Carlos, s bohatým zázemím v inženýrství a současném umění. Původně vyškolený jako univerzální inženýr, Carlos se postupně zaměřil na současné a video umění, kde vyvinul průkopnický koncept dálkových video a interaktivních děl pro soukromé klienty. Jeho zkoumání pohybu a interaktivního designu ho zavedlo do Bogoty a Montrealu, kde rozšířil svou uměleckou vizi. Po návratu do Francie vytvořil interaktivní umělecká díla pro akce jako COP 21 a navrhoval únikové hry, což ukazuje jeho všestrannost. Carlos následně nastoupil do týmu Smode, kde pracoval na prostředích v reálném čase pro XR studia a velká stadionová představení, čímž si upevnil svou odbornost v oblasti imerzivních zážitků. Po pandemii spolupracoval se studiem Superbien, kde vedl vývoj interaktivních instalací pro globální akce a stálé umělecké prostory. Jako vedoucí výzkumu a vývoje se Carlos zaměřil na generativní AI v reálném čase a vedl Superlab, experimentální divizi studia. Carlosova práce spojuje technologii a umění, od soukromých sbírek po významné umělecké prostory, což dokládá jeho závazek k inovaci a umělecké excelenci.
Klíčová slova: imerzivní zážitky, luxusní a velké značky, velkoformátové instalace, hravost
Odpolední blok: Téma ekosystémy her
Interaktivní a herní formáty. Hravé interakce, vyprávění příběhů a herní dynamika patří k nejsilnějším vlivům na lidskou mysl. Vstupme do impozantních rozměrů velkorozměrných instalací a ponořme se do propojení mezi kognicí, kontrolou a technologií.
Fenomén hry je (zdánlivě) odlehčenou cestou fascinace světem, řádem, chaosem a radosti z čiré hry forem, ale i poznávání. Interaktivita počítačových her či objektů podobně jako fúze monumentálních statických architektonických staveb s pohyblivým obrazem jsou cennými cestami k zásahu pozitivní energií. Hra je nejen způsob vzdělání, ale i starobylých rituálů, ve kterých vždy hrála hlavní roli dualita světla a tmy. Pohádky, příběhy, metafory, podobenství, dramatické světelné seance vedou k rovnováze živlů.